• Pożyczki dla osób fizycznych
  • Pożyczki dla biznesu
  • Blog
  • Korzyści
  • Jak to działa?
  • Aktywne wnioski
  • O nas
  • Dla Pożyczkodawców
  • Zaloguj się
  • Weź pożyczkę
  • Strona główna 0
  • Pozostałe strony 0
  • O Finansowo.pl 0
  • Aktualności 0
  • Regulamin 0
  • Opłaty 0
  • Statystyki 0
  • Bezpieczeństwo 0
  • Pomoc 0
    • Weryfikacja 0
    • Rating 0
    • Wnioski i pożyczki 0
    • Opłaty 0
    • Opinie 0

Wnioski i pożyczkiDla Pożyczkobiorców
  • Dla Pożyczkobiorców 0
  • Dla Pożyczkodawców 0

Co zrobić, gdy Pożyczkodawca po sfinalizowaniu wniosku zwleka z przelewem pieniędzy na rachunek bankowy?

Umowy zawarte za pośrednictwem Finansowo.pl mają w pełni prawnie wiążący charakter. Jeżeli Pożyczkodawca będzie uchylał się od wywiązania ze swoich zobowiązań, Pożyczkobiorca może wystawić kontrahentowi negatywny komentarz i ubiegać się u administracji serwisu o anulowanie niesfinalizowanego wniosku i zwrot pobranej opłaty serwisowej. Jest również uprawniony, by dochodzić swoich roszczeń na drodze sądowej.

Zanim jednak przystąpisz do konkretnych działań przypomnij Pożyczkodawcy o niewykonanym przelewie!
   

Powrót do kategorii Wnioski i pożyczki  |  Dodatkowe pytanie? Napisz do nas.

Finansowo.pl

  • O serwisie
  • Regulamin
  • Opłaty
  • Statystyki

Dla Pożyczkodawców

  • Bezpieczeństwo
  • Korzyści
  • Pomoc

Dla Pożyczkobiorców

  • Korzyści
  • Pomoc
  • Aktualności 
  • Zasady Dobrych Praktyk 
  • Polityka prywatności 
  • Kontakt
  • Kontakt z IOD

© Finansowo.pl SA